
Dodano: 12 Marzec 2023r. 19:06
Enea została sponsorem Unii Leszno. W sezonie 2023 koncern energetyczny będzie partnerem Unii Leszno w rozgrywkach PGE Ekstraligi oraz zespołu młodzieżowego w rozgrywkach U24 Ekstraligi.
– Enea od wielu lat wspiera polski żużel, jest to dyscyplina, w której mamy najlepszą ligę, a nasi zawodnicy należą do ścisłej światowej czołówki. Dziś rozszerzamy naszą współpracę z Unią Leszno i zostajemy sponsorem strategicznym klubu. Chcemy dodać jeszcze więcej energii zawodnikom, a wspierając młodą kadrę żużlowców, zamierzamy mieć jeszcze większy udział w zapewnieniu kolejnych sukcesów w przyszłości – powiedział Marcin Wenzel, zastępca dyrektora Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.
– Firma Enea dołącza do Nas w roli Sponsora Strategicznego i wierzymy, że Nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron. Z Eneą współpracujemy już od kilkunastu lat i zawsze nasze relacje przebiegały wzorowo pod względem biznesowo-marketingowym. Mamy nadzieję, że ta współpraca będzie owocna i kontynuowana w kolejnych sezonach. Cieszymy się, że po kilku latach marka Enea wróci do rozgrywek PGE Ekstraligi – poinformował Piotr Rusiecki, prezes Unia Leszno Sportowa S.A.
Umowa sponsoringowa z Unią Leszno obejmować będzie m.in. obecność brandu Enea na kevlarach żużlowców FOGO Unii Leszno oraz na stadionie im. Alfreda Smoczyka, logotypy sponsora strategicznego będzie można również zauważyć na młodzieżowcach zespołu U24 Ekstraligi. Enea widoczna będzie także w kampaniach promocyjnych na social mediach.
Enea rozszerza współpracę także z klubem żużlowym Stal Gorzów. Dalej będzie w nazwie drużyny występującej w U24 Ekstralidze. Oprócz tego koncern energetyczny będzie wspierać zawodników drużyny ekstraligowej.
Enea wspiera żużel w Gorzowie już od kilku lat. Przez kilka sezonów była sponsorem Memoriały Edwarda Jancarza, w sezonie 2020 była sponsorem tytularnym dwóch gorzowskich rund Grand Prix, a w sezonie 2022 była w nazwie drużyny startującej w U24 Ekstralidze. Teraz rozszerza swoją współpracę ze Stalą, która jest aktualnym wicemistrzem Polski.
"Dotychczasowe sukcesy gorzowskich żużlowców i udana współpraca z klubem to dla nas dobry argument by rozszerzyć wsparcie Enei dla Stali Gorzów. Mamy nadzieję, że zawodnicy właściwie wykorzystają nasze zaangażowanie i w nowym sezonie odniosą wiele sukcesów"- mówi Marcin Wenzel, zastępca dyrektora departamentu sponsoringu, promocji i zarządzania marką w Enei.
"Bardzo cieszę się przede wszystkim z kontynuacji umowy ponieważ Enea wspierała klub Stal Gorzów już we wcześniejszych latach. Współpraca ta nabiera charakteru długoterminowego i cieszy też fakt, że siła marketingowa Stali Gorzów została doceniona o czym wskazuje rozszerzony charakter współpracy na drużynę seniorów w zbliżającym się sezonie 2023 "– mówi z kolei Waldemar Sadowski, prezes zarządu Stali Gorzów.
W rozgrywkach U24 Ekstralidze gorzowscy żużlowcy będą występować z logo Enei na piersi (tak było już w zeszłym roku). Jeśli chodzi o drużynę ekstraligową, to tu tytularnym sponsorem będzie marka ebut.pl. Logo spółki Enea będzie natomiast widoczne na bandach, na reklamach na murawie stadionu, w programie zawodów czy na tzw. ściankach, na tle których udzielane są wywiady do materiałów wideo.
Zatem Unia Leszno i Stal Gorzów to kolejne kluby, które podjęły współpracę z energetycznymi spółkami Skarbu Państwa. Przypomnijmy, że obecnie na takie rozwiązanie zdecydowali się działacze Motoru Lublin, Wilków Krosno i Włókniarza Częstochowa
Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
Wiadomość tą wyświetlono 514 razy.