
Dodano: 10 Czerwiec 2021r. 12:46
Po ponad dwumiesięcznej przerwie w Enea Centrum kontynuowano negocjacje , których celem było zawarcie porozumienia płacowego na 2021 r. Rozmowy toczyły się w trybie mieszanym -stacjonarnie i wideokonferencja.
Wcześniej strona pracodawcy odwołała uzgodniony na 15 kwietnia 2021 termin kontynuacji negocjacji płacowych.
Znając parametry porozumień w Enea Operator, Enea Serwis i Enea Pomiary Prezes Dariusz Szymczak złożył propozycje podwyżek gorszą od tych wynegocjowanych w w/w Spółkach. Nie było zgody strony związkowej na zawarcie takiego porozumienia płacowego.
Po przerwie strona społeczna chciała uzgodnić chociaż wysokość nagrody wakacyjnej. Niestety nawet tego nie udało się uzgodnić. Ogłoszono przerwę w negocjacjach do 17 czerwca 2021 r.
Inne tematy poruszone przez stronę społeczną na spotkaniu:
1-Przeciążenie pracą Pracowników zajmujących się reklamacjami oraz Biur Obsługi Klienta. Do strony społecznej od dłuższego czasu spływają informacje na w/w temat. Jak pracodawca zamierza załatwić ten temat. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że podjęto już działania w celu poprawy zaistniałej sytuacji:-zgoda na pracę w nadgodzinach, -oddelegowanie na 3 miesiące 10 osób z innych obszarów do wsparcia tych komórek, -zwiększenie liczby Pracowników z APT.
2.Szkolenia dla osób oddelegowanych do załatwiania reklamacji. Pracodawca nie widzi potrzeby szkoleń tych Pracowników „ pracują na takich samych systemach, znają zagadnienia i wiedzą co mają robić”
Po negocjacjach płacowych 17 czerwca 2021 temat przeciążenia pracą oraz szkoleń zostanie ponownie przedstawiony przez osoby kierujące w/w komórkami.
Wcześniejsze spotkania w Enea Centrum
Wiadomość tą wyświetlono 2134 razy.