Serwis informacyjny NSZZ Solidarność ENEA Gorzów Wlkp. - Czwartek, 06 Sierpień 2020r.
Drukuj

W ciągu ostatnich trzech miesięcy liczba kont założonych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) wzrosła o 21 proc.  Klienci spółki coraz chętniej realizują swoje sprawy związane z energią elektryczną poprzez eBOK-a - liczba spraw kierowanych poprzez ten kanał wzrosła w tym okresie o 46 proc.

Enea mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów przez ostatnie miesiące zachęcała do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu, w szczególności z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. - Gdy stacjonarne Biura Obsługi Klienta były zamknięte, liczba spraw realizowanych poprzez wszystkie zdalne kanały kontaktu wzrosła dziennie o 73 proc. Po otwarciu w połowie maja Biur Obsługi Klienta zainteresowanie klientów zdalnymi formami kontaktu z Eneą utrzymuje się nadal na wysokim poziomie.

W ocenie Enei, oznacza to, że jej klienci docenili korzyści płynące z szybkiej i wygodnej formy zdalnego kontaktu z Eneą, w tym m.in. z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest możliwe 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez konieczności wychodzenia z domu. W czasie stanu epidemii klienci zdecydowanie częściej wybierają także e-fakturę, którą mogą pobrać zaraz po wystawieniu.

 „Naszym celem jest zapewnienie klientom Enei wysokiej jakości obsługi oraz bezpieczeństwa i wygody korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu. Mimo otwarcia stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Oznacza to, że nasi klienci częściej i chętnie wybierają tę szybką, nowoczesną i prostą formę kontaktu jaką jest eBOK. Stajemy się tym samym społeczeństwem cyfrowym: więcej naszych klientów korzysta z e-faktury oraz realizuje płatności online w eBOK-u” - powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych. – „Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i tak duże zainteresowanie Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta, stale doskonalimy się by zdalny kontakt z Eneą był jeszcze prostszy i szybszy” - dodał Piotr Adamczak.

Jak informuje Enea, od początku tego roku klienci spółki coraz chętniej płacą także za energię elektryczną szybkimi płatnościami online w eBOK-u. To wygodna i szybka forma płatności za e-fakturę.

 

 


Wiadomość tą wyświetlono 520 razy.